سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تحصیل در خارج

تحصیل در انگلستان

    نظر

تحصیل در انگلستان

ممکن است تا به حال برای ادامه تحصیل در خارج به فکر کشورهای مختلفی افتاده باشید. انگلستان ، چین ، آلمان ، کانادا و …، قطعا انتخاب دانشگاه و کشور مقصد برای تحصیل یکی از اساسی ترین موارد در تعیین آینده شما می باشد. انتخابی که درست یا اشتباه آن شاید به معنای تغییر سرنوشت شما باشد. اینکه که در سبد نتایجتان دست به سمت کدام مورد برده و آن را انتخاب کنید نیاز به تحقیق کافی و ماهرانه ای دارد.

تحصیل در انگلستان به دلیل دانشگاه های معتبر در سطح دنیا و نیز تنوع در رشته های ارائه شده یکی از محبوب ترین مقاصد تحصیلی برای دانشجویان خارجی است. انگلستان پس از آمریکا دومین مقصد محبوب دانشجویان بین‌المللی برای ادامه تحصیل در خارج از کشور محسوب می‌شود. در حال حاضر، 109 دانشگاه در کل بریتانیا وجود دارد که 91 مورد از آن‌ها در انگلستان واقع شده‌ و تعدادی از آن‌‌ها در فهرست معتبرترین دانشگاه های جهان قرار دارند. مدارک دانشگاه‌های انگلستان و بریتانیا در تمام نقاط دنیا معتبر و ارزشمند هستند و طیف وسیعی از رشته‌های تحصیلی در دانشگاه‌های این کشور ارائه می‌شوند. 

چرا تحصیل در انگلستان

  •  از 10 دانشگاه برتر دنیا 4 دانشگاه آن در انگلستان قرار دارند.
  •  رتبه انگلستان در میان پنج کشور برتر از نظر همکاری میان دانشگاه و صنعت می باشد.
  • انگلستان با کسب رضایت بیش از 90 درصد از دانشجویانش در حوزه تجربیات دوران دانشجویی در میان کشورهای انگلیسی‌زبان موفق به کسب بیشترین امتیاز در حوزه رضایتمندی دانشجویان خارجی شده‌است.
  • تحصیل در انگلستان، با تجارب متحول‌کننده‌ای که برای دانشجویان فراهم می‌کند، موفقیت آنان را در آینده شغلی‌شان تضمین می‌کند.
  • سیستم آموزش عالی انگلستان از بهترین نظام‌های آموزشی جهان به شمار می‌رود.
  • انگلستان به لحاظ کیفیت آثار پژوهشی در جهان رتب? اول را کسب کرده و از آمریکا پیشی گرفته‌است.

 

تحصیل در مقطع لیسانس کشور انگلستان

بر خلاف دوره لیسانس که در بسیاری از کشورها که 4 سال و یا حتی بیشتر است، دوره لیسانس در انگلستان 3ساله است این نکته که فرد متقاضی بعد از گذراندن دوره سه ساله کارشناسی می تواند برای دوره یک ساله فوق لیسانس انگلستان اقدام کند و پذیرش بگیرد، برای خیلی از دوست داران تحصیل در انگلستان به عنوان یکی از دلایل مهم جهت انتخاب این کشور برای تحصیل در مقطع کارشناسی محسوب می شود. هر فرد متقاضی برای ورود به دوره لیسانس باید مدرک IELTS با نمره 5.5 -6 را دارا باشد. 

تحصیل در انگلستان کارشناسی ارشد

تحصیل در انگلستان کارشناسی ارشد یکی از بهترین گزینه ها در جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد می باشد . طول دوره ی کارشناسی ارشد در انگلستان یکساله و جهت پذیرش نیازمند داشتن آیلتس 6 یا 6.5 خواهید بود. همچنین شما با تحصیل در این کشور با توجه به سطح بالای آموزش در این کشور میتوانید آینده ای روشن را در ذهن خویش ترسیم کنید. حال اگر شما موفق به اخذ آیلتس مورد نظر نشده باشید میتوانید از دوره های شش ماهه Pre-Master در این کشور که با آیلتس 5.5 برگزار میشود بهره مند شوید. فرد دانشجو در این دوره یکساله، اجازه 20 ساعت کار در هفته را دارد.

تحصیل دکتری در انگلستان

تحصیل دکتری در انگلستان نیز در مقایسه با سایر کشور ها بجای 4 تا 5 سال در کشور انگلستان بیشتر از 3 سال نخواهد بود. چنانچه شما فارغ التحصیل دانشگاه های کشور انگلستان یا خارج از این کشور باشید می توانید جهت اخذ پذیرش جهت مقطع دکترای کشور انگلستان اقدام نمایید. فرد برای پذیرش مقطع دکترا نیازمند داشتن نمره زبان آیلتس 6.5 میباشید